2019 május 14-én ismét KKVHÁZ a Pénzügyminisztériumban


Téma:
Téma: A kisvállalatok pénzügyi tudatossága 2019

2019 május 14 (kedden) 15:30 – 18:00

Pénzügyminisztérium (V.; Dorottya u. - Wekerle u. sarok)

 


KKVHÁZ
 

#

KKVHÁZ KKVHÁZ
 

KKVHÁZ

KKVHÁZ
 

Legfrissebb cikkeink

A Kormány stratégiai partnere a KKV szektor
A Kormány stratégiai partnere a KKV szektor ...a következő időszak feladata az állami bürokrácia csökkentése és a vállalkozások terheinek mérséklése lesz...
Nagyokat is érint a KATA határidő
Nagyokat is érint a KATA határidő Február 25-e volt a kisadózó vállalkozások adóbevallási határideje, de meglepő módon a nagyobb, más cégformában működő vállalatoknak is lehet bevallási kötelezettségük ehhez kapcsolódóan
Google Chrome OS más szemmel.
Google Chrome OS más szemmel. Várhatóan júniusban jön a nagy durranás. Már nem csak okos telefonunk hanem okos computerünk is lesz. :-) Igen hamarosan jön az új Google Chrome OS-el szerelt netbook.
.
. Megyék Versenye 2014. II. forduló: 276 kérdés, 12 szakértő, rengeteg tanulság. Olvassa el, más mit kérdezett! Mondja el, Ön mit válaszolna!
Érdemes már most elkezdeni a fejlesztést
Érdemes már most elkezdeni a fejlesztést 8 hónap van még a számlázó programok adóhatósági ellenőrzési funkcióval való bővítésére.
Az E-book olvasók hanyatlása
Az E-book olvasók hanyatlása Nagyon sokan úgy gondolják, hogy bár az e-book olvasók praktikusak, a tudásuk elég kicsi, különösen, ha összehasonlítjuk őket a tabletekkel és az okostelefonokkal.

Hatékony marketing

Olvasóink értékelése:  / 0
ElégtelenKitűnő 

A legjobb marketing tippek 2017-re

Ha nem követjük a trendeket, könnyen lemaradhatunk. Merre megy a marketing világa 2017-ben? Íme 10+1 tipp!

Tiltakoznak a reklámadó ellen

Az Európai Bizottság aggályosnak tartja a magyar reklámadót. A Magyar Reklámszövetség szerint káros a gazdaságra nézve. Egyébként Magyarország a kelet-európai regionális reklámpiac egyik éllovasa egy felmérés szerint.
 
 

Ezek a kkv-k kedvenc marketing eszközei

A honlap, a céges Facebook-oldal és az e-mail voltak a kisvállalkozások kedvenc marketingeszközei.
 
 

Mi kell az eredményes marketinghez?

Mit tehetnek a kkv-k, hogy sikeres legyen a marketing tevékenységük?
 
 

 

Marketing hírek és újdonságok

Mi történt a marketing világában? Íme a legújabb hírek!
 
 

Hatékony marketing – 2016. május

A márkák kezdik átértékelni ügynökségi kapcsolataikat
 
 

Itt a lehetőség hogy beleszóljon!

A kormányzat csökkenteni kívánja a vállalati szektorhoz kapcsolódó bürokráciát. Vegyen részt, mondja el a gondolatait!
 
 

Marketing összefoglaló

A Twitter besorol a Facebook mögé?
 
 

Marketing összefoglaló

Hírek a marketing világából 2016 elejére.
 
 

Szentes város üzleti élete átalakul(t)

A vállalkozás motivált egyént kíván meg. Mindezek mellett megfelelő, korhű szemléletmóddal és ismerettel rendelkezzen. A vállalkozóknak szóló konferenciák pedig olyan eszköz a cégek életében.
 
 

Ha nincs kereslete, abbahagyja? Hívjuk a felszámolót?

Sok vállalkozást temettek már el ilyen hozzáállás miatt. Nem is vállalkozónak való cselekedet a feladás. Nem jellemző, mert aki feladja, az nem vállalkozó többé. Az üzlet halála a feladás. Számtalan más út is van.
 
 

Ne pazarolja pénzét, ha már mindene megvan egy jó reklámhoz

Van, aki egy évet is vár a reklám videó kiadásával, mert még ezt fel szeretné vetetni meg azt, meg nincs is nagyon miről videót csinálni, hisz már a fontos dolgokról készült PR vagy reklám videója. 

 
 

Tartalommarketing, ennyire egyszerű! Esetpélda I.

Akik nem napi szinten járnak a marketing országában, hajlamosak minden tevékenységet az „tudósokra” bízni.
 
 

Csak ezt ne mondja magáról: Minőség és Profizmus

Mindenki szereti magáról híresztelni, hogy Ő mennyire profi és milyen minőséget nyújt. A marketing szempontjából ez a legnagyobb pénzkidobás, amit vállalkozásáról mondhat.
 
 

Ön elbírna még pár megrendelőt?

Bízom benne, hogy a válasz IGEN a kérdésre. Még aki „tele is van vevővel”, az is biztosan pár plusz nullát el tudna viselni árbevétele végén. Nincs olyan gazdasági szervezet, aki STOPot mondana a további megrendelésekre.
 
 

Egy talpraesett ötlet, azaz egy lehetőség kihasználása

Állandó fejtörést okoz egy vállalkozónak, hogy mikor kap egy jó lehetőséget és mi az, amit inkább hagyni kellene a süllyesztőben.
 
 

Az ingyenes hírnökök cégünkről csacsognak az online világába

Amikor vállalkozásunk már rendelkezik honlappal, közösségi megjelenéssel, azt gondoljuk hátradőlhetünk, megtettünk mindent a siker érdekében.
 
 

A terméket első ránézésre csakis a csomagolása adhatja el

Mivel a polcon, a karácsonyfa alatt vagy a reklám újságban a borításon kívül nem túl sok mindennel szembesül egy potenciális ügyfél, így a külseje adja el elsősorban a terméket, avagy a szolgáltatást.
 
 

Az asztali gépek napjai meg vannak számlálva

A 24 órás "online jelenlét" hatásai a számítógép szaküzletek kínálatára.
 
 

Kiderült, a felhőben a jövő

Mi a helyzet a felhőben? Mi az a felhő, mi az előnye, mibe kerül, vannak-e veszélyei? A KKVHÁZ Szerkesztősége Szűcs Györgyöt kérdezte a témával kapcsolatban.
 
 

2015 az ötletes, tartalmas reklámok éve

Mik az újdonságok a marketing világában? Mire figyeljenek azok, akik kisebb költségvetéssel jó eredményt szeretnének elérni? Két marketing szakértőnket kérdeztük. Mire számítanak ők és mire biztatják a KKV szektor szereplőit?
 
 

Céges és hivatali munkaerő – Ezért lehet jobb vállalkozása

Nem mindegy, hogy milyen motiváltsággal rendelkezik a humán erőforrás. Nem működhetünk gépként, ezért a pénznél is fontosabb hajtóanyagra van szüksége a munkaerőnek: motiváltságra.
 
 

Marketing avagy eladó minden

Egy szó szerint hétköznapi, utcai hobbiból hierarchikus Kft.-t építhetünk megfelelő menedzsmenttel, melynek szoros része a marketing. Egy esetpélda a Hestia Tűzzsonglőr Csoporttal erről a gazdasági lehetőségről.
 
 

Amit a multik irigyelnek Tőlünk

Panaszkodik a KKV szektor pesszimista oldala, hogy a multiknak mennyivel jobb dolguk van. Csak több a pénzük,és annak nagy részét arra fordítják, hogy olyanok legyenek mint Mi. De mi is ez,amit ennyire irigyelnek tőlünk?
 
 

Már a (reklám)videók sem a régiek

Az információs társadalom új kihívás elé állította a reklám szakmát. Egy új irányzat tudott csak megfelelni az online világ elvárásainak. A kreatív videók racionális hátteréről olvashat ezen írásomban.
 
 

Mire jó a tartalom marketing?

Épp hogy megtanultuk mit takar a keresőoptimalizálás, erre jön ez az új hóbort, amit tartalom marketingnek hívnak. Miben különböznek? Tényleg szükség van erre is? Ismét egy módszertan a márkaépítés mellett?
 
 

KKV-k ördögi köre – Lehetőség nélküli lehetőségek

A vállalkozók szinte belefásulnak a hétköznapok hajtásába, a sok megoldandó feladatba,adminisztrációba,vevőszerzésbe. Elfelejtjük mit is jelent vállalkozónak lenni,az igazi üzletember energia,nyitottság és körültekintés!
 
 

Sok a szöveg?!

Miért tűnnek esetlennek és ügyetlennek egyes weboldalak? Az ok egyszerű: a hiba a szövegben rejlik. Ezek az oldalak nem jól közvetítik saját üzeneteiket.
 
 

Megéri még a közterületi reklám?

Manapság, amikor az online marketing a virágkorát éli, és a cégek sorra keresik a jobbnál jobb képességű online marketing szakembereket, megéri-e még közterületi reklámokba fektetni? Ha nem, miért nem? Ha igen, kiknek és pontosan milyen felületeket ajánlanának Önök? - tette fel nekem a napokban a kérdést a KKVHÁZ Szerkesztősége. 

 
 

2015 az ötletes, tartalmas reklámok éve

Mik az újdonságok a marketing világában? Mire figyeljenek azok, akik kisebb költségvetéssel jó eredményt szeretnének elérni? Két marketing szakértőnket kérdeztük. Mire számítanak ők és mire biztatják a KKV szektor szerep
 
 

Üzleti kommunikáció: céges blog

Az online üzleti kommunikáció lehetőséget ad az ismertté válásban azoknak is, akiknek nincs a költségeikből elegendő kerete reklámra, hogy tévében vagy plakátokon hirdessék magukat, termékeiket.
 
 

Sikeres üzleti kommunikáció

Nem elég, ha profi honlapja van, meg is kell tölteni. Az üzleti kommunikáció néha olyan, mint egy csatatér. Hadd adjunk néhány halálos fegyvert a kezébe!
 
 

A webszöveg 3 végzetes hibája?

Minél ismertebb szakterületén, annál több időt kell azzal töltenie, hogy webszöveg segítségével a szakértői státuszát építi.
 
 

7 tipp a vonzó webszövegért

Szeretné, hogy minél többen olvassák honlapja cikkeit vagy a hírleveleket? Minden a címnél dől el, legyen az honlapja főoldala, egy hírlevél tárgysora, vagy csak egy rövid hír bevezető szövege vállalata weblapján.
 
 

Ez nem csak szöveg….

Tudják, hogyan kell megírni és meg is írják. Ön helyett! Ismerje meg az ország egyik legjobb kereső optimalizáló csapatát!
 
 

FEL