KKVHÁZ
 

#

KKVHÁZ KKVHÁZ
 

KKVHÁZ

 

KKVHÁZ
 
  • KKVHÁZ cikkek
  • Szakértőink
  • Küldetésünk
  • KKVHÁZ KLUB TAGSÁG
  • Hirdessen nálunk!
 

6 jó tanács webshop készítéshe

Egyre több vállalkozás kívánja értékesítését online értékesítéssel növelni. Ennek pedig a legjobb, és legdivatosabb módja egy webáruház létrehozása.Kevesen tudják azonban, hogy mire érdemes ilyenkor leginkább odafigyelni

1.       "Nekem nem kell marketing"

Legtöbben először azt mondják, hogy nekik nem kell sok pénzt költeniük marketingre, mert alacsonyak az áraik vagy kevés konkurenciájuk van. Azonban általában egy fél órás beszélgetés után mindenki véleménye megváltozik. A Marketing a mozgató rugó, ami vevőket hoz és nyereséget termel. Minden egyes marketingre költött forint befektetés, és ha jól dönt, akkor sokszorosát termeli majd vissza. Ez még a mostani válságban is igaz, mert sok cégnél sajnos a marketing költségvetést húzzák szorosabbra. Ez hatalmas hiba, mert így rengeteg üzletet engedünk át a konkurenciának. Használja Google Adwords-öt, Etargetet és kereső optimalizáljon, mert ez viszi előre az üzleted!

2.      "Nekem elég egy katalógus"

Pár esetben előfordul, hogy azt kérik tőlem, készítsek katalógust árak nélkül. Sajnos ez NEM működik. Senki se nézelődik a mai világban és főleg nem megy utána üzletbe. Az átlag felhasználó keres valamit, és ha megtalálja, azonnal szeretné megrendelni. Ne fussunk felesleges köröket, szolgáljuk ki a vásárlót.

3.      Induljunk el gyorsan

Nem is lenne ezzel baj, de sokan termékek nélkül szeretnének indulni. Sokan arra hivatkoznak, hogy szorítja őket az idő, és nem baj, ha nincs kész az oldal, csak minél hamarabb induljon el. Azonban ha nem készítünk időbeosztást, és nem tervezünk, akkor sok fontos dologra nem is lesz időnk soha, és ami igazán nagy sikert hozna számunkra, emiatt gyakorta lemarad az oldalról. Napi 1-2 óra már elég mindenre egy webáruház esetében. Először kerüljenek fel a termékek, írjuk meg a szöveges tartalmakat és indítsuk el az áruházat.

4.      "A legolcsóbbat, de a legjobbat akarom!"

Sok cég foglalkozik ezzel és nagy a konkurenciaharc, de normális, értékesíteni tudó webáruházat marketinggel 300 ezer forint alatt nem lehet indítani. Minden egyes extra funkció, marketing eszköz emeli a végösszeget. Sajnos az olcsó levesnek híg a leve! Vigyázzon a fiatal iskolásokkal és kezdő cégekkel. Mindent megígérnek, de semmit nem tartanak be, és a végén kap egy használhatatlan webáruházat. Kidobott pénz!

5.      A termékek megjelenése

Minden termékhez legyen kép és pár mondat leírás. Ez nagyon fontos, sok webáruház nem tesz ki képet vagy információt. Ez az egyik szarvashiba, amit el lehet követni.

6.      Blogoljunk!

Ha még nincs BLOG-ja, akkor azonnal indítson egy szakértői blogot, és napi szinten új bejegyzésekkel oktassa látogatóit. Ez egy bizalom és kapcsolatépítő eszköz, ami nagy eredményeket hozhat cégének.


FEL

Szóljon hozzá!      (Jobbra tudnivalók!)

Szakértőnk további cikkei