KKVHÁZ
 

#

KKVHÁZ KKVHÁZ
 

KKVHÁZ

 

KKVHÁZ
 
  • KKVHÁZ cikkek
  • Szakértőink
  • A KKVHÁZ bemutatkozik
  • KKVHÁZ KLUB TAGSÁG
  • Hirdessen nálunk!
 

Daktela belép a magyar piacra

Ezzel is közelebb kerülve a CEE (Közép-Kelet-Európa) régió ügyfélszolgálati megoldások piacvezetői szerepéhez.

A cseh piacvezető informatikai cég Daktela, mely 16 éve fejleszt ügyfélszolgálati szoftver és kommunikáció automatizáló megoldásokat belép a magyar piacra 2021 Áprilisával.

 

Magyarországon az elmúlt években soha nem látott technológiai fellendülés tapasztalható. Nemcsak az autóiparban és a nanotechnológiában vált európai hatalommá, de különösen az e-kereskedelmi szektor rekordnövekedést ért el ebben az országban (éves szinten 45%).


"Célunk, hogy az elkövetkező néhány évben a közép- és kelet-európai régió központi ellátói legyünk ügyfélkapcsolati és call center megoldások terén. Ezért is látunk óriási lehetőséget a dinamikusan fejlődő magyarországi piacra való belépésben."- mondta David Hájek, a Daktela globális terjeszkedésért felelős vezetője, hozzátéve: "Piaci elemzéseink alapján, a magyar piacon jelenleg nem létezik olyan összetett megoldás amelyet a Daktela tud nyújtani.“

 

A Daktela a magyarországi ügyfélkapcsolati/helpdesk központok üzemeltetőinek szeretné biztosítani legjobb megoldásait. "A magyar piacon a telekommunikációs szolgáltatások teljes portfólióját, azaz a megfizethető országos hangszolgáltatásokat, az SMS szolgáltatásokat és természetesen a magyar nyelvű helyi támogatást is szeretnénk kínálni a helyi ügyfeleink számára." - teszi hozzá Richard Baar, a Daktela vezérigazgatója és alapítója.

 

A Daktela külföldön történő terjeszkedése, először a közép-európai régión belül, 2018-ban kezdődött, amikor a cég első külföldi leányvállalatai megalakultak. A Daktelának jelenleg nemcsak Csehországban és Szlovákiában, hanem Lengyelországban, az Egyesült Királyságban, Dubajban és a Fülöp-szigeteken is jelen van.

 

"Az új terjeszkedés ellenére sem vagyunk idegenek a magyar piacon. Több ügyfelünk is jelen van a magyar piacon, a mi rendszerünket és megoldásainkat használva. Az elmúlt években a Daktela rendszere több magyar üzemeltető is implementálta. Többek között: mall.hu, kifli.hu és notino.hu. ” összegzi Richard Baar, a Daktela vezérigazgatója.

 

Daktela-ról:

A cseh Daktela technológiai vállalatnak Csehországban, Szlovákiában, Lengyelországban, az Egyesült Királyságban, Dubajban, a Fülöp-szigeteken és újabban Magyarországon is van kirendeltsége, de rendszere globálisan képes ellátni minden feladatot. Átfogó telekommunikációs szolgáltatásokat kínál ügyfelei számára, a Daktela saját kommunikációs szoftverén alapulva, amelyekhez hang- és SMS-szolgáltatásokat is nyújt egész Európában és számos más országban. 2020-ban meghaladta a 850 elégedett ügyfelet.
További információ: https://www.daktela.com/hu

 

FEL

Szóljon hozzá!      (Jobbra tudnivalók!)