KKVHÁZ
 

#

KKVHÁZ KKVHÁZ
 

KKVHÁZ

 

KKVHÁZ
 
  • KKVHÁZ cikkek
  • Szakértőink
  • Küldetésünk
  • KKVHÁZ KLUB TAGSÁG
  • Hirdessen nálunk!
 

Minden újdonságot egy probléma hoz a világra

"Nagyon hiszek benne, hogy az ONBOX a KKV szektor működésének alapja lesz a közeli jövőben, hiszen velük és értük fejlesztünk." Interjú az ONBOX értékesítési vezetőjével Magó Botonddal

Mi a megoldásotok a vezetők számára, milyen a szolgáltatást kínál a cégetek a KKV szektor részére?

A mi szolgáltatásunk egy olyan kommunikációs rendszer, ami a mikro, kis - és középvállalkozásokat szolgálja ki. Az alapja egy szép és egyszerű levelezési rendszer, ami CRM és Projekt management funkciókat is tartalmaz.

Az Onbox a folyamatos fejlesztés és a felhasználókkal történő együttműködés eredménye. Egy eszköz, ami lehetőséget nyújt a KKV szektor képviselőinek részére, hogy átlássák a saját, vagy akár csapatuk működését egyetlen rendszerben. Ez egy nagyszerű, és nagyon kedvező árú szolgáltatás, ami minden KKV képviselő számára elérhető.


Az ONBOX egy jól kialakult és látszólag stabil piacon versenyez. Ma mindenkinek van elérhetősége, ezt a partnerei ismerik. Mi lehet az a motívum, ami a megszokott elérés felváltására csábíthat valakit?

A világ változik, semmi sem örök. Vállalatok jönnek a semmiből, majd buknak el csendesen. Az én meglátásom szerint minden újdonságot egy probléma hoz a világra. A problémák tanítanak bennünket kreativitásra, gondolkodásra, cselekvésre, és együttműködésre. Mi arra a problémára akartunk választ találni, hogy egy kezdő vállalkozó, vagy egy KKV képviselő, aki forráshiány miatt nem engedhet meg magának drága rendszereket (pl.: CRM, Projekt kezelési rendszerek), hogyan maradhat versenyben a piacon.

Úgy gondolom, hogy több olyan érvünk is van, amiért figyelemre érdemes az Onbox:

-    A Felhasználónak nem feltétlen kell eldobni a régi rendszerét, különösen igaz ez, ha egy ingyenes rendszert használt az Ügyfél.
-    A frissen alakult cégeknek segítünk a domain beszerzésében.
-    Az Onbox nem csupán levelező, a hagyományos kommunikációs eszközökön felül elérhetőek CRM és Projekt funkciók is.
-    Egyszerű és átlátható rendszer.
-    Kiváló ár-érték arányt tudunk felmutatni, hiszen alap esetben már netto 970 ft/hó/fő összegtől elérhető az Onbox szolgáltatása.
-    Megtanítjuk, hogyan érdemes használni a rendszert,
-    Az adatokat Magyarországon tároljuk,
-    Magyar nyelvű telefonos támogatást biztosítunk szükség esetén,
-    stb.

Egy új látásmód, egy új gondolat képes komoly értéket teremteni, és én szeretném hinni, hogy az Onbox megfelelő segítség lehet a KKV szektor képviselőinek számára.

Segít vagy ront a tárgyalási pozícióitokon hogy fiatalok vagytok?

Talán a korszak sajátossága, hogy a digitalizációt sokan az életkorhoz kötik, pedig ez egy olyan tudás, ami bárki számára elérhető! Nem érzek sem előnyt, sem hátrányt, ami az életkorunkból adódhatna. A KKV képviselők befogadók a hasznos tudással szemben, mi pedig ennek megfelelően igyekszünk megszolgálni a bizalmukat!


Nem merült fel bennetek, hogy esetleg egy idősebb szakemberrel is egyeztessetek? Az a korosztály már nem ért a mai világhoz, esetleg drága, vagy félni kell tőlük, törtetőek?

A tapasztalat és a tudás rendkívűl nagy érték, de egy termék piacra történő bevezetése olyan feladat, amit nem mindenki vállal fel. Ez általában megszűri a jelentkezőket. Csupán ez az, ami az átlagéletkort meghatározta a szervezetünkben.


Mikor fogod lezártnak érezni az itteni küldetésedet, mikor vállalsz, vagy keresel új kihívásokat?

Nagyon hiszek benne, hogy az Onbox a KKV szektor működésének alapja lesz a közeli jövőben, hiszen velük és értük fejlesztünk. Az én célom, illetve küldetésem értékesítési vezetőként, hogy a társaim munkájának megfelelő elismerést szerezzek a piacon. Egy fejlesztő legnagyobb elismerése, ha munkájának eredményét, azaz a terméket, szeretik és megbecsülik a felhasználók. Most ennél jobb és szebb célt nem lenne értelme keresnem.
 
Köszönjük az interjút!

 

FEL

Szóljon hozzá!      (Jobbra tudnivalók!)

Szakértőnk további cikkei