I. Országos Online Interaktív Versenykultúra Csúcstalálkozó
2019. szeptember 18.

Központi helyszín: EDUTUS Egyetem épülete (Falk Miksa u. 1)

>> Bővebb információ <<

>> Töltse ki kérdőívünket és NYERJEN! <<

 

KKVHÁZ
 

#

KKVHÁZ KKVHÁZ
 

KKVHÁZ

 

KKVHÁZ
 
 

Tudja mire van szüksége?

Az, aki be tudja azonosítani a problémáit, egészen közel van a megoldáshoz is.

A PROBLÉMA

  • szakképzett munkaerőhiány
  • toborzási nehézségek
  • elköteleződés hiánya
  • fluktuáció
  • a sokszínű munkaerő megfelelő integrálása
  • generációs különbségek kezelése
  • munkáltatói márka – (a HR Szent Grálja)
  • megtartó erő
  • belső kommunikációs problémák
  • szervezeti működési nehézségek
  • feszültség a cégvezetés és a dolgozók között
  • csökken a profit

Óriási stressz: idő, pénz, és energia veszteség!

 

A SZOMORÚ JÖVŐ:

„A legsikeresebb vállalatok, most figyelmüket a dolgozói jóllét irányába fordítják, amivel pénzügyi, emocionális és versenyképességi előnyt képesek teremteni maguknak.” /Tom Rath a Gallup vezetője és a „Wellbeing” könyv társszerzője/

Az a cég, amelyik ezt figyelmen kívül hagyja, (hiába piacképes a terméke, szolgáltatása), nem csak a verseny előnyét kockáztatja, hanem akár a létezése is veszélybe kerülhet”

Ma már különösen igaz, hogy a cégünk legértékesebb fogaskereke az ember!

DAMOKLÉSZ KARDJA A HR-ESEK FELETT:

Ma a sikeres cégek azt tapasztalják, hogy első a munkavállaló: ha az alkalmazottak alapos képzésben részesülnek, jól menedzselik őket és vonzó környezetet biztosítanak számukra, lelkesen fognak dolgozni a cég küldetésének beteljesítése érdekében. Ebből az következik, hogy a munkavállalók fejlesztésére és a vezetői módszerek tökéletesítésére kell összpontosítani, továbbá újra kell tervezni a dolgozók menedzselésének rendszerét.

A HR-nek merésznek kell lennie: ez a végső konklúzió. A gazdaság növekszik, a millenniumi generáció kezdi átvenni a vezetői posztokat, ezért a HR-nek nem csupán kiváló szolgáltatást kell nyújtania, de újra kell gondolnia a módszereit … https://karrierplusz.jobline.hu/hr_hirek/20150306_Milyen_kihivasok_elott_all_a_HR_a_Munka_U

A felmérés készítői kíváncsiak voltak arra is, hogy a vezetők mit tartanak most, és 2 éves távlatban a legnagyobb HR-kihívásoknak a cégüknél. 71 százalék jelölte meg a tehetségek vonzását és felvételét, 68 százalék a megtartást, illetve a dolgozók motiválását, 61 százalék pedig a vezetők fejlesztését. Érdekesség, hogy a bérezés nincs a top 5 kihívás között.

Az Aon nemzetközi tapasztalatai alapján 3 tényező együttes megléte szükséges a munkavállalói élmény megértéséhez: bátorság, kíváncsiság és technológiai jártasság. A felmérés szerint a magyarországi cégek 39 százaléka áll erre készen.

https://hvg.hu/enesacegem/20180216_Nem_a_berezes_a_legnagyobb_HRproblema_Magyarorszagon

MI LEHET A JÓ MEGOLDÁS?

Több cégvezető, és HR-es szakemberrel beszélgetve, felmerült, hogy jó lenne egy olyan komplex megoldás, ami egyszerre segít

  • a vállalati brandet építeni,
  • bevonzza a tehetségeket,
  • erősíti a cég társadalmi szerepvállalását, felelősségét,növeli a közösségi médiában is kommunikálható munkahelyi presztízsét,
  • ugyanakkor valós, konkrét, és mérhető gazdasági versenyelőnyhöz segíti a céget a humán erőforrás alkalmazásában,
  • növeli a munkavállalói elégedettséget, hűséget,
  • és gyorsan megtérülő befektetésként, konkrétan növeli a munkavállalók teljesítő képességét, hatékonyságát, szinte minden területen.

VAJON ILYEN LÉTEZIK?

Nem találtunk máshol ilyet, ezért megcsináltuk!

A vállalati kultúra nagyon gyorsan változik, ezért, mind szervezeti szinten, mind egyéni szinten fontos, és sürgős az azonnali beavatkozás, fejlődés. Fontos az alkalmazott eszközök hatékonysága, komplexitása, könnyű, – és egyszerű alkalmazhatósága, és természetesen a külső megítélése is.

Mára már kevés berakni egy „csocsó asztalt a dühöngőbe”… Nem motiváció a párezer Ft-os karácsonyi vásárlási utalvány, és a céges mikulás zacskó is kevésnek bizonyul.

Ettől már sokkal több kell!

Talán nem is ez a jó szó, hogy több, hanem inkább MÁS! Valós érték, megbecsülés, fejlődés, inspiráció, motiváció, jövő kép!

Az Emberközpontú gazdaság újra értelmet nyer.

“Amilyen az emberi értékrend, olyan lesz a ráépülő gazdasági rend.”

 

Valós értéket kell teremteni, adni a munkavállalónak!
Az okos cégeknek most ez a prioritás!

EZÉRT HOZTUK LÉTRE A KOMPLEX VÁLLALATI JÓLÉT STRATÉGIÁNKAT, AMIVEL A LEGTÖBBET NYERHET CÉGE!

Kiss József – KKV Mentor.

 

FEL

Szóljon hozzá!      (Jobbra tudnivalók!)

Szakértőnk további cikkei