Tippek az érdeklődők számának növelésére

Hihetetlen, de a piacon sikeres vállalkozások energiáinak jelentős része olyan területekre irányul, amelyek kívül vannak a cégtelephelyén, gyártási, termelési folyamatain...
Az üzleti coach célja, hogy beláttassa cégtulajdonos ügyfelével a lead-generáló stratégia fontosságát.
Leadnek, azokat az érdeklődőket nevezzük, akik még nem vásároltak tőlünk, de van elérhetőségük (pl: telefonszám, e-mail cím) és érdeklődnek a termékünk iránt. Tehát az nem számít leadnek, aki csak nézelődik.
Ajánlás: Néhány pénzügyi területen még ma is bevett szokás, hogy az értékesítők ajánlásokat kérnek. Pedig sokkal kevésbé nyomulósan is lehet csinálni hála az internet világának. Pl: megkérjük azokat az embereket, akik már vevőink, hogy ajánlják, osszák meg az oldalunkat, ajánlatunkat barátaikkal ismerőseikkel.
E-mail cím: Ez a leggyakoribb lead generálási módszer az utóbbi években. Valakit a honlapunkra irányítunk és egy ingyenes anyagért, termékmintáért, esettanulmányért, check list-ért cserébe elkérjük a (kereszt)nevét e-mail címét. Így újra meg tudjuk keresni az ingyenes ajánlathoz kapcsolódó új ajánlattal, amiért persze már fizetnie szükséges, hogy élhessen vele.
Remarketing: Ami egy rendkívül hasznos online hirdetési eszköz. Valaki böngészi az oldalunkat, de vásárlás előtt elhagyja azt. Ezeket az embereket a rendszer „megjegyzi” és újra vissza tudjuk hozni őket arra a pontra, ahol abbahagyták a vásárlási folyamatot, hogy ne kelljen előröl kezdeniük.
Nyereményjáték: Szervezhetünk nyereményjátékot is, ami után, azoknak, akik nem nyertek felkínáljuk a nyereményt kedvezményesen. Nyereményjátékon mindenki szeret részt venni, az emberek imádnak nyerni, ingyen megkapni valamit.
Telefonszám Ezt elkérni azért nagyon hasznos, mert telefonszámra tudunk küldeni SMS-t, s még az e-mail-ek megnyitási aránya 5-10%. Az SMS-ek megnyitási aránya viszont 95%. Mivel manapság mindenki okos telefonnal futkározik, ezért az SMS-ben egy linken keresztül egy pillanat alatt az ajánlathoz tudjuk irányítani az embereket.
Cím: Értesítési címet elkérni nem divatos, pedig rettentően kihasználatlan terület. Ma már mindenki Facebook-on és e-mailben kapja a különböző lehetőségeket, értesítéseket és ajánlatokat. Döbbenetes módon kitűnhetünk, ha ezeket postai úton egy szép borítékban küldjük ki inkább.
Szakértőnk további cikkei

5 alternatíva a nyereség növelésére
Egy felkészült üzleti coach abban segíti a vállalkozót, hogy rávilágít azokra a területekre, ahol pénzt lehet termelni, illetve figyelni lehet arra, hogy a pénz kiáramlása a lehetséges minimális szinten maradjon.

58 módszer arra, hogy az érdeklődők vevőinkké váljanak
Egy vállalkozás sikere a piacon dől el.

50 stratégia a vásárlások számának növelésére
A egyik „bombabiztos” pont a vállalkozásban - az ActionCOACH módszertana szerint -, ahol a profit növelésére érdemben hatni tudunk, az az egy vásárlásra jutó összeg nagysága:

49 tipp az átlagos vevőérték (élettartam-érték) növelésére
Az első és legfontosabb dolog, amit az értékesítéssel kapcsolatban érteni kell, hogy miért vesznek meg az emberek egy bizonyos terméket vagy szolgáltatást és mi az, amit ténylegesen megvesznek.

Kisvállalkozások pénzügyi tudatossága
Egy vállalkozás nem tekinthető pénzügyi értelemben piacképesnek, ha a tulajdonosok nincsenek naprakészen pontosan tisztában azzal, hogy hol van a vállalkozásuk fedezeti pontja.