KKVHÁZ
 

#

KKVHÁZ KKVHÁZ
 

KKVHÁZ

 

KKVHÁZ
 
  • KKVHÁZ cikkek
  • Szakértőink
  • Küldetésünk
  • KKVHÁZ KLUB TAGSÁG
  • Hirdessen nálunk!
 

Üzleti kommunikáció: céges blog

Az online üzleti kommunikáció lehetőséget ad az ismertté válásban azoknak is, akiknek nincs a költségeikből elegendő kerete reklámra, hogy tévében vagy plakátokon hirdessék magukat, termékeiket.

De sokan elkövetik azt a hibát, hogy oldalukat „magára hagyják”, és csak várják a megrendeléseket.
Ha sikeres weboldalt szeretne, amit a keresők és a látogatók is kedvelnek majd, és így bevételt is hoz, akkor az első lépés az üzleti kommunikáció megtervezése legyen.
Ebbe az online üzleti kommunikáció több típusa is beletartozik: az oldal tartalmának folyamatos frissítése, a rendszeres hírlevél küldés és a blogkommunikáció.

Az üzleti kommunikáció egy jól működő honlaptól kicsit emberibbé, személyesebbé válik. Egy közvetlenebb hangvételű bloggal bizalmat építhet a vállalkozása iránt, hiszen a látogatója azt tapasztalja, hogy egy szimpatikus szakértő van a honlap mögött.


Az üzleti blog könnyen és egyszerűen használható marketingcélokra


Ezen az új és ingyenes üzleti kommunikációs csatornán
Megoszthatja a tudását, szakmai tapasztalatait, véleményét a jelenlegi és a leendő ügyfeleivel.
Több szempontból is kifejtheti, hogy miért éppen az Ön termékét, szolgáltatását érdemes választaniuk a potenciális ügyfeleinek.
A laikusokkal is megismertethet egy számukra teljesen ismeretlen területet, csak arra ügyeljen, hogy érthető formában tegye mindezt.
Kiemelheti a felkészültségét, akár finoman összehasonlíthatja magát a konkurenciával is.

A blogírás segít az egyedi előnyök kommunikálásában
Nem kell minden bejegyzésének a vásárlásra buzdítania, itt bőven van hely és idő is a szakterülete bemutatására – akár egy-két érdekes sztorin keresztül is lehetősége van a bemutatkozásra, vagy termékei előnyeinek a bemutatására.
Röviden: a blog nem a direkt marketingről szól.


Az üzleti kommunikáció sohasem felesleges

Azok, akik azt hiszik, a blogolás az unatkozó kismamák elfoglaltsága, könnyen lemaradhatnak a keresőlista előkelő helyeiért folytatott versenyben.
Ha a rendszeres blogírást is beépíti az üzleti kommunikációs stratégiájába, akkor a weboldala folyamatosan frissül, amit a keresők pozitívan értékelnek, így az interneten keresgélőket a weboldalára tudja terelni.
Amikor a látogatók a blogjában friss bejegyzéseket találnak, akkor látják, hogy Önnek fontos a vásárlókkal, partnerekkel való kapcsolattartás. Ezzel nagymértékben tudja a bizalmat növelni a termékével, szolgáltatásával szemben.

Adjon informatív, személyes tartalmat az olvasóinak, és 1-2 hónapon belül hűséges vásárlói lesznek, miközben az oldala a találati lista elejére kerül.

Langmár Zsuzsanna
Szövegírásblog

http://www.szovegirasblog.hu/
 


FEL

Hozzászólások  

 
#1 Tamás Katalin 2016-08-30 09:16
Valóban nagyon fontos a blogírás az előkelő helyezések megszerzésénél. Új weboldalunkon - http://www.asszertivakademia.hu - egyelőre nincs blog, de ez a cikk is segített a döntésben, hogy legyen. Szépeket!
 

Szóljon hozzá!      (Jobbra tudnivalók!)

Szakértőnk további cikkei